ΟΙ ΠΈΝΤΕ ΘΙΒΈΤIANOI, ΕΠΊΣΗΣ ΓΝΩΣΤΉ ΩΣ Η «ΠΗΓΉ ΤΗΣ ΝΕΌΤΗΤΑΣ

 η «πηγή της νεότητας».

Η πρακτική αυτή θα ενισχύσει τον πυρήνα σας και να τεντώνει τους μυς και αυξάνει την ισορροπία σας. Το σύνολο ρουτίνας διαρκεί 10 λεπτά.

Αυτή είναι μια φυσική ρουτίνα, αλλά είναι επίσης μια διαλογιστική πρακτική που ενεργοποιεί το σώμα σας. Κάνετε αυτήν την ρουτίνα μόνο όταν ξυπνάτε. Θα αυξήσει την ενέργειά σας.

Αρχίστε με την εξάσκηση πέντε επαναλήψεις της κάθε ιεροτελεστία, καθημερινή … και τη δημιουργία σε όχι περισσότερο από 21 επαναλήψεις ανά πρωινή συνεδρία.

ιεροτελεστία 1

Σταθείτε με τα χέρια σας απλωμένα και οριζόντια στο πάτωμα, με τις παλάμες στραμμένες προς τα κάτω. Βεβαιωθείτε ότι τα χέρια σας είναι σύμφωνες με τους ώμους σας. Τα πόδια σας πρέπει να είναι περίπου απόσταση ισχίων χώρια. Σχεδιάστε το στέμμα από το κεφάλι σας προς τα πάνω προς το ταβάνι. Εστίαση σε ένα σημείο μπροστά σας έτσι ώστε να μπορείτε να υπολογίζετε περιστροφές σας. Περιστροφή γύρω από τη φορά του ρολογιού, μέχρι να γίνει μια μικρή ζαλάδα. Βαθμιαία αύξηση του αριθμού των περιστροφών από δύο έως 21. Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά να περιμένετε να κάνει μόνο περίπου επτά περιστροφές. σε σύντομο χρονικό διάστημα … θα αυξήσουν τον αριθμό αυτό.

Αυτό είναι παρόμοιο με το Σούφι Περιστρεφόμενων Ντερβίς Διαλογισμός. 

Αναπνοή : Εισπνεύστε και εκπνεύστε βαθιά καθώς περιστρέφονται.

ιεροτελεστία 2

Ξαπλώστε στο δάπεδο. Πλήρως επεκτείνετε τα όπλα σας κατά μήκος των πλευρών σας και τοποθετήστε τις παλάμες των χεριών σας από το πάτωμα. Αν έχετε χαμηλά στην πλάτη προβλήματα, τοποθετήστε τα δάχτυλά σας κάτω από το ιερό οστό σας. Καθώς εισπνέετε, σηκώστε το κεφάλι σας από το πάτωμα, tucking το πηγούνι σας στο στήθος σας. σηκώστε ταυτόχρονα τα πόδια σας, τα γόνατα ευθεία, σε μια κάθετη θέση. Αν είναι δυνατόν, να επεκτείνει τα πόδια σας πάνω από το σώμα σας προς το κεφάλι σας. Στη συνέχεια εκπνεύστε αργά, χαμηλώνοντας τα πόδια και το κεφάλι σας προς το πάτωμα, κρατώντας τα γόνατά σας ίσια και τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών σας μαζί.

Αναπνοή : αναπνοή σε βαθιά καθώς σηκώνετε το κεφάλι και τα πόδια σας, και εκπνεύστε καθώς τα μειώσει.

ιεροτελεστία 3

Γονατίστε στο πάτωμα με τα δάχτυλα των ποδιών σας κατσαρά κάτω. Τοποθετήστε τα χέρια σας στις πλάτες των μυών των μηρών σας. Πιέτα πηγούνι σας προς το στήθος σας. Σύρετε τα χέρια σας κάτω από τις πλάτες των μηρών σας καθώς σχεδιάζετε τους ώμους σας προς τα πίσω και το κεφάλι σας προς τα πάνω προς τον ουρανό.Λάβετε υπόψη σας ότι οι απώτερο πάνω σας πίσω περισσότερο από κάτω σας πίσω. Μετακινήστε το κεφάλι σας προς τα πίσω, σαν να χαραχθεί μια γραμμή με τη μύτη σας στο ταβάνι. Σιγά-σιγά επιστρέφουν σε όρθια θέση και επαναλάβετε.

Αναπνοή : Εισπνεύστε καθώς αψίδα τη σπονδυλική στήλη σας και εκπνεύστε καθώς επιστρέφετε σε όρθια θέση.

 

 

ιεροτελεστία 4

Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια σας κατ ‘ευθείαν από μπροστά σας και τα πόδια σας περίπου 12 ίντσες χώρια. Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο πάτωμα μαζί με τα οστά sitz σας. Όπως σας πέσει απαλά το κεφάλι σας προς τα πίσω, να αυξήσει τον κορμό σας, έτσι ώστε τα γόνατά σας να λυγίσει, ενώ τα χέρια σας παραμένουν ίσια. Είστε βασικά σε θέση επιτραπέζια. Σιγά-σιγά να επιστρέψετε στην αρχική καθιστή θέση σας. Ξεκουραστεί για λίγα δευτερόλεπτα πριν την επανάληψη αυτής της ιεροτελεστία.

Αναπνοή : Εισπνεύστε καθώς ανεβαίνει στην πόζα, κρατήστε την αναπνοή σας όπως εσείς μύες σας, και εκπνεύστε εντελώς, όπως σας κατέβει.

ιεροτελεστία 5

Ξαπλώστε στην κοιλιά σας με τις παλάμες σας προς τα κάτω και σύμφωνα με ιμάντα σουτιέν σας. Πατήστε πάνω σε μια ανοδική-αντιμετωπίζει το σκυλί από το κέρλινγκ δάχτυλα των ποδιών σας κάτω, σηκώνοντας την καρδιά σας, και με βάση τους ώμους σας προς τα πίσω. Τα όπλα σας πρέπει να είναι ίσια. Κοιτάξτε ευθεία μπροστά σας, ή αν είστε λίγο πιο ευέλικτη, σχεδιάστε ελαφρά το κεφάλι σας προς τα πίσω, να παίρνει τα μάτια σας προς τον ουρανό. Στη συνέχεια, σχεδιάστε τα ισχία σας μέχρι και την πλάτη, την επέκταση της σπονδυλικής στήλης σας, σε προς τα κάτω που αντιμετωπίζει το σκυλί θέτουν.Επαναλάβετε με την κίνηση εμπρός και πίσω μεταξύ με αρνητική και προς τα πάνω-που αντιμετωπίζουν το σκυλί.

Αναπνοή : Εισπνεύστε καθώς άνοδος σας επάνω σε ανοδική-αντιμετωπίζει το σκύλο? αναπνοή έξω καθώς ωθείτε τους γλουτούς σας στον αέρα, ενώ μπορείτε να φέρετε το κεφάλι σας προς τα πίσω προς το πάτωμα.

Ένας ατέλειωτος Πηγή πνευματική σύνδεση

Τα 5 Θιβέτ αποχωρήσεις είναι ένα βαθύ διαλογισμού που φέρνει το μυαλό, τα συναισθήματα και το σώμα σε ισορροπία.

Αυτός είναι ένας φανταστικός τρόπος για να βρείτε τη ροή της ενέργειας που είναι μοναδικό και αυθεντικό εαυτό σας. Να είναι ότι … και να παρακολουθήσουν τις θετικές στιγμές της αύξησης της ζωής σας με γεωμετρική πρόοδο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: