ΕΡΩΤΑΣ,ΤΕΧΝΗ. Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟΝ. Οι βασικές τεχνικές του Ταντρικού Σεξ

Οι βασικές τεχνικές του Ταντρικού Σεξ

Χρόνος
Ο χρόνος που αφιερώνεται στο σεξ θα καθορίσει και την επιτυχία του Τάντρα. Προγραμματίστε μια συνεύρεση μία φορά την εβδομάδα και φροντίστε ώστε να έχετε τουλάχιστον μιάμιση ώρα διαθέσιμη. Αν δεν μπορείτε να βρείτε αυτό το χρόνο τότε το Τάντρα δεν μπορεί να σας βοηθήσει. Πρέπει να βάλετε τη σχέση σας σε πρώτη προτεραιότητα.

Ατμόσφαιρα
Δημιουργείστε ατμόσφαιρα είτε πρόκειται για το υπνοδωμάτιο είτε το μπάνιο. Η ατμόσφαιρα θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να μπείτε στο πνεύμα. Κεριά, φρέσκα λουλούδια, φαγητό, αρώματα και χαλαρωτική μουσική θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιβάλλον.

Εμπειρίες
Δημιουργείστε ένα είδος ιεροτελεστίας για να ξεκινήσετε το «ταξίδι» σας. Αυτό μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό όπως να ταΐσετε τον άλλο με «αφροδισιακές τροφές», να απολαύσετε ένα καλό κρασί ή να κάνετε αρωματικό λουτρό μαζί. Το μασάζ επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενώσετε τις ενέργειες σας. Η ιδέα είναι επικοινωνήσετε την έλξη που νιώθετε ο ένας για τον άλλο και να την κάνετε να νιώσει μοναδική.

Αναπνοή
Οι ασκήσεις αναπνοής συμβάλλουν στην αύξηση της ηρεμίας και της συγκέντρωσης. Για το λόγο αυτό έχουν κεντρική θέση στη φιλοσοφία του Τάντρα. Καθίστε με τα πόδια σταυρωτά απέναντι ο ένας από τον άλλο. Συγκεντρώστε το βλέμμα σας στα μάτια και κοιτάξτε πέρα από αυτά. Στην ψυχή. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά είναι ουσιώδες για να χτίσετε την απαιτούμενη οικειότητα. Στη συνέχεια κάνετε ασκήσεις αναπνοής εισπνέοντας αργά από τη μύτη και εκπνέοντας από το στόμα. Διατηρείστε την επαφή με τα μάτια και συνεχίστε για 10 λεπτά πριν περάσετε στην επόμενη άσκηση.

Επαφή
Η εξάσκηση στην επαφή θα σας βοηθήσει να γίνετε καλύτερος εραστής. Διατηρείστε την οπτική επαφή και δώστε της ακριβείς οδηγίες για το πώς θέλετε να σας διεγείρει. Ευχαριστήστε την και ζητήστε της να κάνει το ίδιο ώστε σταδιακά να τη μάθετε καλύτερα και προχωρήστε αλλάζοντας σειρά. Όταν αποκτήσετε άνεση με αυτή τη διαδικάσία μπορείτε να προχωρήσετε στην ανάπτυξη του «οπλοστασίου» σας. Χρησιμοποιήστε οτιδήποτε μπορεί να την διεγείρει όπως ένα φτερό, ένα ερωτικό παιχνίδι, αρωματικά έλαια, μια μεταξωτή ταινία για τα μάτια κ.α. Μη φοβηθείτε να ζητήσετε κάτι διαφορετικό!

Διάρκεια – κορύφωση
Η βασική φιλοσοφία του Τάντρα προσδιορίζεται χρονικά και έγκειται στην παράταση της διέγερσης. Η πρόοδος προς την κορύφωση γίνεται σταδιακή με τρόπο που να παραμένετε σε έκσταση όσο περισσότερο γίνεται. Μια κλιμακωτή ανάπτυξη της έντασης σας βοηθά να καθυστερήσετε τον οργασμό σας και διεγείρετε τη σύντροφο σας περισσότερο.

Όσο περισσότερο προχωράτε στη σεξουαλική επαφή τόσο περισσότερο πρέπει να δίνεται έμφαση στην αναπνοή σας. Προσπαθήστε να μην αναπνέετε γρήγορα γιατί αυτό επιταχύνει την κορύφωση. Αντίθετα διατηρείστε χαμηλούς ρυθμούς και αν είναι δυνατόν να συγχρονίζεται την αναπνοή σας με τη δική της.

Στάσεις
Η αλλαγή στάσεων πολλαπλασιάζει τη σεξουαλική απόλαυση και στο Τάντρα οι εραστές πρέπει να απελευθερώνονται από τους ρόλους του φύλου. Οι άντρες υλοποιούν το σεξουαλικό τους δυναμικό με παράδοση, όντας ανοιχτοί και ευαίσθητοι. Ομοίως οι γυναίκες παίρνοντας πρωτοβουλίες και ανακτώντας τον έλεγχο.

Πολλαπλοί οργασμοί
Το Τάντρικό σεξ διαχωρίζει τον οργασμό από την εκσπερμάτιση. Ο έλεγχος της τελευταίας μπορεί να οδηγήσεις σε μια σειρά μίνι-οργασμών. Για να το πετύχετε πρέπει να αποκτήσετε τον έλεγχο των ηβοκοκκιγικών μυών (αυτοί που ελέγχουν και την ούρηση)και να χρησιμοποιήσετε τις ασκήσεις του Κέγκελ.

Π.χ. σε «νεκρό» χρόνο δοκιμάστε να συσφίξετε τους μύες (20 έως 25 επαναλήψεις, τρεις φορές την ημέρα) χωρίς να πιέζετε τον εαυτό σας. Μετά από ένα μήνα άσκησης δοκιμάστε να κρατήσετε τη σύσφιξη για 2 δευτερόλεπτα δουλεύοντας σταδιακά ώστε να φτάσετε στα 10. Όταν οι μύες αυτοί σε φόρμα θα μπορείτε να ελέγχετε το οργασμό και να καθυστερείτε την εκσπερμάτιση.

Χαλάρωση
Αν και ακούγεται παράδοξο, είναι πολύ σημαντικό να παραμένετε χαλαροί σε στιγμές σεξουαλικής έντασης. Όταν νιώθετε τα κύματα της εκσπερμάτισης, πάρτε μια βαθιά και αργή εισπνοή και ελαττώστε το ρυθμό ή διακόψτε την κίνηση μέχρι να υποχωρήσουν. Δοκιμάζοντας θα βρείτε τον ιδανικό χρόνο «αποχής» ώστε να έχετε τον πλήρη έλεγχο χωρίς να χάνεται τη στύση.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s